torsdag 27 oktober 2011

Länge sen, igen!

Tjena! Martin här! Jag har haft lite snärjigt och inte hunnit blogga på ett tag. Det har varit det ena och det andra, men nu är jag här! Ni anar inte så många tänder jag har tappat och ätit upp. Nya spricker fram hela tiden, och det är ett måste att gnaga, för jisses så ont det gör i tandköttet! I går hittade matte en tand på köksgolvet, jag måste ha missat den. Mina nya tänder är större och vitare än vita, matte har köpt Plaque-off som jag ska äta varje dag för att inte få tandsten. Det är grönt och gjort av alger, men smakar inte värre än allt annat jag äter i mig under promenaderna.


På tal om promenader, så lyfter jag alltid på benet nu, så högt att jag nästan tippar. Inte bra när det blåser... Några gånger har jag tippat mot stolpen jag kissat mot, det blev lite konstigt...
I dag regnade det ordentligt när vi gick ut. Matte drog på sig sin sydväst, stora regnkappan och stövlar. Och jag fick min regnrock. Dra på trissor, jag har redan vuxit ur den! Men fick ju lov att ha den då, jag blev ändå blöt om huvudet så öronen hängde.


Hoppsan - åt jag upp en tand igen?

Dentasticks är supergoda att gnaga på och gör ren tänderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tassar du omkring här? Skriv något också!