fredag 24 februari 2012

På spaning

Min favoritkatt Molly gillar att sitta på grannens altan. Jag tror att hon försöker få syn på mig! Jag sitter ju ofta på husses skrivbord och spanar ut genom fönstret. Kan inte låta bli att vifta på svansen när jag ser Molly... Hon är så söt! Ibland blir jag lite trött, då vilar jag genom att sätta ner armbågarna mot fönsterbrädan. Matte säger att hon är väldigt glad över julklappen från J., fönstret blir visst lite kladdigt när jag tryckt nosen emot rutan... Hon fick nämligen en fönsterputsar-apparat!




1 kommentar:

  1. martin,
    kan du fråga din matte från vår matte om den där fönsterputsarmanicken är bra? Husse lånade hem en sådan för flera år sedan o han muttrar fortfrande om hur dålig den var...hehe...
    Vov och Mjau från oss i Eskilstuna

    SvaraRadera

Tassar du omkring här? Skriv något också!