onsdag 31 oktober 2012

Lära sig veta hut!

Min matte är snäll men sträng. Hon gillar inte att jag har börjat vakta huset, genom att skälla när det kommer någon. Då vill hon jag ska sätta mig på mattan och stanna där, tills hon säger varsågod. Då får jag springa fram och hälsa. Det är svårt att lära sig ska ni veta. Jag tränar hårt på det men glömmer liksom bort det väldigt fort. Så matte lyckas bäst när hon ser att någon kommer, då får jag inte en chans att göra annat än sätta mig på mattan! Men som det rycker i kroppen på mig...


1 kommentar:

  1. Du lilla trasselsudd ,Martin det är inte lätt
    att förstå alla tvåbenta. Men Du får tänka De gör så gott de kan.
    Det kommer att bliva så bra skall Du få se.
    En hundkyss från mig till Dig,eller slick heter det nog.
    Harriet

    SvaraRadera

Tassar du omkring här? Skriv något också!