söndag 11 december 2011

Före och efter

Jag hittade något kul på golvet en dag. Det var antagligen meningen att jag skulle få det, eftersom det låg på golvet. Och hörni! Det gick att äta! Men men, husse är samma typ som matte - en riktig glädjedödare. Han tog av mig det. Påstod att matte inte skulle bli glad. För hon hade gjort det jag åt på, och hade det som prydnad.
Fast, när hon kom hem verkade hon inte alls förvånad. Så hon sa inte så mycket.


Så här såg det ut före, innan jag hittade det

Och så här såg det ut sedan. Visst ser man hur gott det är?

2 kommentarer:

  1. Men Martin! Sådär får du ju inte göra.Får du inte god mat och skojiga leksaker av din snälla matte och husse, så du inte behöver "äta" på mattes fina girlanger...

    SvaraRadera
  2. Radarns hund du är Martin! Kram klara och lotta

    SvaraRadera

Tassar du omkring här? Skriv något också!