torsdag 18 augusti 2011

Jag har campat...

Jajamen, nu har jag upplevt campinglivet! Och oj, så jag gillar det! För det första, att få bo med husse och matte i deras hundkoja på hjul... Trångt och härligt. Mycket att spana in från "vår" uteplats, folk som går förbi, hundar, fåglar. Ett helt gäng med gräsänder kom förbi flera gånger om dagen för att äta och låg och sov några meter från mig. Det tillät jag, de såg fredliga ut.
Vi var i Sollefteå, på campingen där. Många ville prata med mig och klappa mig, och matte säger att hon kunde ha haft en hel drös med martinhundar och sålt dom dyrt! Snart ska vi campa igen, bara regnet drar bort. För vi vill vara ute, och det är skönare när det inte regnar...


Man blir trött av att campa...

Jag har örnkoll, eller kanske andkoll, fast jag vänder ryggen till!

En liten lur om aftonen...

1 kommentar:

Tassar du omkring här? Skriv något också!