söndag 28 augusti 2011

Tja, då har jag campat igen! Denna gång på Snibbens camping. Jag har försökt röja lite här, det finns så många kottar, så många pinnar att ta hand om. En av pinnarna hade fyra ben och en svans sa matte, det var en liten förtorkad mus. Den fick jag inte ha. På morgonen är det mycket dagg i gräset. Matte och jag gick en runda i skogen, och när vi kom hem trodde husse att jag hade badat!
Det hotar de med att jag ska få göra när vi kommer hem - jag har rullat mig i något och luktar inte så fräscht. Tycker dom. Och det blir nog bad, de köpte ett badkar i dag! Jag fick också en vattenskål som man kan ha med i bilen, hopfällbar. Det var tasstryck på den, så jag gjorde enligt instruktionen - satte i ena tassen när jag drack. 


Så här fint är det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tassar du omkring här? Skriv något också!