lördag 7 januari 2012

En grisig jul!

Till slut blev det julafton. Och det var ju en rolig dag ändå, för jag fick också öppna paket! Några i alla fall. Spännande som attan att öppna, men nog hade det varit roligt om man fick göra det i sin egen takt! För jag hade gillat att börja med att äta upp papperet och wellpappen. Men nää, det tog de fort ifrån mig.
Det här paketet var från Nisse, grannens katt...


En gris! Jag har en stor sen förut, och det här var en söt liten en!

Och gissa om den kunde pipa...

Jag ser glad ut på bilden, och det var jag också! Pip och pip!
Matte påstår att hon ska ta grisen med sig nästa gång hon
går till grannen, och pipa för dom!

Jag tog ut mig på det här! Skönt att ta en tupplur. Ser ni att jag har
grisen med mig? Det syns något gult vid tassarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tassar du omkring här? Skriv något också!