onsdag 13 juli 2011

Om nattsömn och annat.

Nu har jag sovit här i två nätter. Och som jag har sovit! I morse väckte de mig klockan sex, då hade vi sovit sedan 22.30. Jag sov lika bra första natten, och låg i min korg. När man sover så gott och så mycket, blir man pigg som attan och vill leka. Innan man vill sova igen, vill säga. Jag gillar att jaga ben, och att sen ligga och gnaga en stund innan det måste jagas lite igen.


Vi var och shoppade i går, jag fick ett nytt halsband eftersom det förra inte funkade bra. Nu har jag ett med ett ben på, och det funkar perfekt! Så nu har jag haft det på mig hela dagen i dag, och det går mycket bättre att gå i koppel också. Här syns både tuggbenet och benet på halsbandet. Och så ett av mina ben.


I dag har jag fått lite fil av matte, hon trodde jag var törstig. Himmel, så gott det var! Det vill jag ha fler gånger! Jag slickade i mig allt som hamnat runt munnen också.


I kväll ska jag kolla lite på tv, det gjorde jag i går också. Nyheterna, sen somnade jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tassar du omkring här? Skriv något också!