lördag 16 juli 2011

Problemlösning

Jag har hittat en konstig grej på en stor vit sak. Den grejen verkade gå att ta lös, så jag försökte förstå hur man gjorde. Det tog inte så lång tid, fast det inte fanns något att ta tag i egentligen. Tur att man har små vassa tänder! Jag fick loss den och bar den i triumf till ett annat ställe där jag tänkte undersöka den närmare. Men vad händer? Jovisst - som vanligt ilar matte eller husse fram och tar ifrån mig grejen! "Farligt med plast" sa dom. Jag kommer att försöka igen, för har man löst ett problem vill man ju gå till botten med det!
Kan ju berätta, att jag hann med att smaka på vattnet som fanns inuti den vita saken, det var ljust grönt och smakade inte dumt. Men det fick jag inte heller fortsätta med...




På kvällen fick jag sova själv på ett fint skinn när jag tittat färdigt på tv. Det gick också fort, det är ju inte så spännande. Häromkvällen fick jag se mig själv på tv - DET var spännande! Jag backade med frambenen där jag satt i mattes knä, så till slut föll jag baklänges! Tur att jag föll mjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tassar du omkring här? Skriv något också!